Які основні правила щодо обміну та повернення товару?
Ми завжди йдемо назустріч нашим клієнтам. У нашій компанії обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, можливий при дотриманні наступних умов:
- у вас зберігся касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блистерной) упаковці - якщо упаковки не розкривалися;
- товар не має слідів експлуатації;
- в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;
- збережена повна комплектація товару, передбачена виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

Що робити, якщо товар, яким ви не користувалися, не підійшов вам?
КРОК 1: переконатися, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів.
КРОК 2: звернутися в наш офіс з товаром в заводській упаковці і повної його комплектацією.
КРОК 3: при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (касовий чек, рахунок-фактура або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення тощо).
Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то відправка товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

Як повернути або обміняти товар неналежної якості?
Повернення або обмін товару неналежної якості можливий при наявності:
- документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткову накладну);
- акта (висновку) авторизованого сервісного центру виробника про НЕ ремонтопридатності (наявності істотного недоліку);
- правильно оформленого оригіналу гарантійного талона на товар;
- повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
- письмової заяви на обмін товару або повернення грошових коштів.

Що таке товар неналежної якості?
Товар неналежної якості - це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У яких випадках не можна обміняти або повернути товар?
Підставою для відмови в обміні або поверненні товару, перш за все, може бути недотримання вище викладених умов. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку не підлягають обміну та поверненню товарів згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. Зверніть увагу, що до таких товарів згідно із законом належать і трубні матеріали.

 

Угода користувача